Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

διάβασα στο τροκτικό ότι το Υπουργείο Παιδείας ζητά από κάθε φροντιστήριο πληροφορικής 10000 ευρώ. Σε συνδυασμό και με αυτά που έβγαλε ο Σανιδάς για να σταματήσει τα blogs κάτι περίεργες σκέψεις μου δημιουργούνται. Κάποιοι μάλλον ασχολούνται πάρα πολύ με όσα γράφουν τα blogs και ενοχλούνται αντί να κάνουν αυτά που πρέπει και να μην μπορεί να τους κατηγορήσει κανείς ασχολούνται με τα σχόλια που προκύπτουν από την ανικανότητά τους. Το σχέδιο διάσωσης των ΜΜΕ μάλλον προβλέπει υποχρεωτική ενημέρωση από αυτά. Αθέμιτος ανταγωνισμός η ελεύθερη διακίνηση της αλήθειας και της ελεύθερης άποψης. Τέτοια κόλπα δεν θα σκεφτόταν ούτε ο Γκέμπελς. Εγώ είμαι καινούριος σε αυτή την υπόθεση μέχρι τώρα διάβαζα περιστασιακά. Τώρα μάλλον θα ασχολούμαι πιο συστηματικά και ας κάνουν ότι θέλουν. Μου κόβουν το κάπνισμα, μου κόβουν το φαϊ, μου κόβουν το νερό, μου κλέβουν την αξιοπρέπια, τώρα θέλουν να μου κόψουν και την άποψη και το να σκέφτομαι. Ο ελεύθερος άνθρωπος όμως ελεύθερα συλλογάται και ελεύθερα μιλάει και γράφει. Κλείνω λέγοντας: ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ - ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ - ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου